Helsesykepleier skolested Sortland

Helsesykepleier Vivian har ansvaret for elevene i Parkveien 7. Hun har telefon 952 64 232 Helsesykepleier vil være å treffe på kontoret:

• Mandag før lunsj
  • Tirsdag etter lunsj
  • Onsdag etter lunsj
  • Torsdag hele dagen
  • Fredag hele dagen

Psykisk helserådgiver, Lars Rune Strandskog, er på kontoret på Sortland:

• mandag hele dagen,
  • tirsdag etter lunsj
  • onsdag hele dagen
  • fredag etter lunsj

Du kan trekke lapp med trefftid på kontordøra. Du kan også kontakte helsesykepleieren på telefon.

Helsesykepleierens kontor ligger i administrasjonen. Gå inn i gangen til høyre for Ekspedisjonen.

Du kan komme til helsesykepleieren hvis du:

• trenger noen å prate med
  • har spørsmål om psykisk eller fysisk helse
  • har behov for prevensjon
  • ønsker graviditetstest
  • ønsker klamydiatest (urinprøve)
  • trenger time hos skolelegen

Helsesykepleieren kan ved behov henvise til skolens miljøterapeut, lege eller psykiatritjenesten.

Helsesykepleieren har taushetsplikt!

Det er ungdomshelsestasjon hver mandag kl. 14.30 - 16.30 på Rådhus II (Helsestasjonen).
FB - Helsestasjon for ungdom Sortland

Tlf Helsestasjon 76 10 92 30