OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Rådgivningstjenesten Sortland vgs

Rådgiverne er til for elevene. Lærlinger som fortsatt har rett til videregående opplæring, kan kontakte elev- og lærlingtjenesten ved skolen ved behov for hjelp og/eller veiledning i sosialpedagogiske og yrkes- og utdanningsspørsmål. Vi arbeider for at alle skal få en god skolehverdag og hjelper til med å løse store og små utfordringer.

Etter samtale hos rådgiver får eleven en bekreftelse fra rådgiver på gjennomført samtale. Eleven får ikke fravær.

Sosialpedagogisk rådgivning

For deg som trenger noen å snakke med om små eller store ting.

Yrkes- og utdanningsveiledning

Lurer du på hva du skal gjøre til neste år? Har du spørsmål om videregående utdanning, utveksling, høyere utdanning og folkehøyskoler? Vi kan også svare på spørsmål om time og fagfordeling, privatisteksamen og lånekassen.

www.utdanning.no  vilbli.no

Ta kontakt på e-post eller SMS for å avtale tid eller stikk innom for å se om vi er ledig.

Husk! Rådgiverne har taushetsplikt!