Helsesykepleier skolested Kleiva

Helsesykepleier Viviann Skog har ansvaret for elevene ved skolested Kleiva. Hun er til stede på skolen på mandager etter lunsj og onsdager før lunsj

Om du trenger en time hos helsesykepleier, trekk en ledig lapp på døra. Eller ta kontakt med Viviann direkte eller snakk med din kontaktlærer.

Helsesykepleier

Helsesykepleieren finner du i 1. etasje i undervisningsbygget. Du kan trekke lapp med trefftid på kontordøra.

Du kan komme til helsesykepleieren hvis du:

• trenger noen å prate med
  • har spørsmål om psykisk eller fysisk helse
  • har behov for prevensjon
  • ønsker graviditetstest
  • ønsker klamydiatest (urinprøve)
  • trenger time hos skolelegen

Helsesykepleieren kan ved behov henvise til lege eller psykiatritjenesten.

Helsesykepleieren har taushetsplikt!

Det er ungdomshelsestasjon hver mandag kl. 14.30 - 16.30 på Rådhus II (Helsestasjonen).

FB - Helsestasjon for ungdom Sortland

Tlf Helsestasjon 76 10 92 30

Psykisk helserådgiver

Psykisk helserådgiver er Lars Rune Strandskog. Lars Rune er på skolested Kleiva på torsdager.