Helsesykepleier skolested Øksnes

Skolested Øksnes
Helsesykepleier Trine Jovik Larsen har ansvaret for elevene ved skolested Øksnes. Hun er til stede på skolen mandager kl. 09.00 - 11.30. I tillegg kan dere ta kontakt på Helsestasjonen for å gjøre avtaler utenom "trefftiden".

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Helsesykepleieren finner du rett ved siden av hovedinngangen. Du kan trekke lapp med trefftid på kontordøra. Du kan komme til helsesykepleieren hvis du:

• trenger noen å prate med
  • har spørsmål om psykisk eller fysisk helse
  • har behov for prevensjon
  • ønsker graviditetstest
  • ønsker klamydiatest (urinprøve)
  • trenger time hos skolelegen

Helsesykepleieren kan ved behov henvise til skolelege etc.

Helsesykepleieren har taushetsplikt!

Det er ungdomshelsestasjon, også for elever i Øksnes, hver mandag kl. 14.30 - 16.30 på Sortland Rådhus II (Helsestasjonen).

Sjekk gjerne

FB - Helsestasjon for ungdom Sortland